Metoda dr Coxa

Metoda dr Cox’a

Metoda Cox Flexion Distraction jest najbardziej przebadaną i udokumentowaną klinicznie terapią kręgosłupa, stosowaną w leczeniu bólu kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego,  piersiowego, szyjnego, a także bólu kończyn górnych i dolnych. Największą możliwością terapii Cox`a jest bezoperacyjne zmniejszenie przepukliny dysku i jego regeneracja nawet do 30%, co jest nieosiągalne dla innych bezoperacyjnych terapii kręgosłupa. Twórcą terapii jest amerykański doktor chiropraktyki, radiolog i badacz naukowy –  dr James M. Cox, który  ponad 50 lat temu odkrył możliwość cofnięcia się przepukliny i regeneracji dysku.

Terapia Cox Flexion Distraction jest jedyna w swoim rodzaju. Przede wszystkim trzeba podkreślić, że jest bezpieczna, bezbolesna, łagodna  i skuteczna. Skierowana jest dla pacjentów z bardzo poważnymi dolegliwościami takimi jak: rwa kulszowa i barkowa,  drętwienie, mrowienie kończyn, itp. Objawy te spowodowane są często przez przepuklinę krążka międzykręgowego, który uległ pęknięciu przez wieloletnie przeciążenia. Do tej pory jedynym, choć nie zawsze skutecznym wyjściem był zabieg chirurgiczny. Dziś wreszcie, dzięki terapii Dr. Cox`a, pacjent może uniknąć operacji.

Terapia Dr Cox`a polega na odciążeniu chorego fragmentu kręgosłupa, poprzez  zmniejszenie ciśnienia wewnątrz dysku, co prowadzi do pomniejszenia się przepukliny dysku i dzięki temu zmniejsza się ucisk na korzenie nerwowe, dając ulgę w bólu. Dodatkowo dzięki terapii, następuje powiększenie się otworów międzykręgowych, a także przywracany jest ruch w stawach kręgosłupa. Najważniejszym efektem jest również regeneracja krążków międzykręgowych, które stają się bardziej nawodnione, odżywione i większe. Efekty terapii Cox`a, są udowodnione  w wielu pracach naukowych i badawczych, co sprawia ze terapia ta jest niepodważalna i w pełni medyczna.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.coxtechnic.com

Pytania?

Zapraszam do kontaktu.
Postaram się odpowiedzieć na wszelkie pytania lub wątpliwości.

Paweł Tyka
Gabinet Chiropraktyki